کیک شکلاتی یک کیلویی که در آن مواد جاسازی شده بود توسط پلیس پیدا شد

چه کسی روز ملی کیک شکلاتی را ایجاد کرد؟
متأسفانه، در ایالات متحده در تقویم تعطیلات کیک، تقریباً هیچ چیز در مورد منشاء روز ملی کیک شکلاتی یک کیلویی شناخته شده نیست.

در طول تحقیق، ورودی های متعددی را می توان در وب سایت های معمول و تقویم های آنلاین یافت، اما این منابع اطلاعات دقیقی در مورد نویسنده احتمالی یا سال دقیق مبدا ارائه نمی دهند.

با این حال، اگر نگاه دقیق‌تری به وضعیت منبع بیندازید، حداقل می‌توان به دو نویسنده بالقوه مشکوک شد که حداقل می‌توانند پس‌زمینه این روز افتخار کیک شکلاتی را روشن کنند.

به عنوان یک قاعده، اگر منشأ آنها را در بخش بازاریابی یکی از شرکت های بزرگ کارت تبریک در سرزمین فرصت ها جستجو کنیم، نمی توان در مورد بسیاری از تعطیلات غذایی از ایالات متحده کاملاً اشتباه کرد.

وب سایت punchbowl.com به طور خاص مجموعه ای بزرگ از تعطیلات آشپزی را ارائه می دهد که در چارچوب آن روز ملی کیک شکلاتی نیز ظاهر می شود.

با این حال، این مقاله هیچ اطلاعاتی در مورد یک نویسنده احتمالی ارائه نمی دهد یا در مورد پیشینه روز کره بادام زمینی کاملاً بی صدا است (همچنین به لیست پیوندهای بعدی در زیر مراجعه کنید).

 

از این نظر، به نظر می‌رسد punchbowl.com به‌عنوان آغازگر تنها کاربرد محدودی دارد.

پروژه foodimentary.com بسیار امیدوارکننده تر است که توسط وبلاگ نویس آمریکایی جان برایان هاپکینز آغاز شده است.

که بر اساس آن او رویدادهای آشپزی متعددی را از سال 2005/2006 برای خود ایجاد کرده است (همچنین به مقالات دیانا رانسوم در تخته سنگی که در زیر لینک شده است به .com و داگ مراجعه کنید.

کریس در cnn.com). این‌ها از سال 2010 در وبلاگ جمع‌آوری شده‌اند، با اولین ذکر روز ملی کیک شکلاتی به 27 ژانویه 2013.

در طول تحقیق برای این مقاله، من نتوانستم بفهمم که آیا این اولین نسخه از این تعطیلات غذایی است یا اینکه روز کیک شکلاتی آمریکایی زودتر جشن گرفته شده است.

حداقل، داده های Google Trends نشان می دهد که روز ملی کیک شکلاتی در اوایل ژانویه 2004 علاقه مرتبطی به جستجوی ارگانیک ایجاد کرد (لیست پیوندهای مرتبط را در زیر ببینید).