کیف صورتی ساخته شده از تکه های الماس برای هدیه به همسر رونالدو از طرف عربستان

من که از حمل کیف های دستی ام و گم کردن آنها خسته شده بودم، یک نوار به آنها اضافه کردم و آنها را روی شانه ام انداختم.” و به این ترتیب بود که کوکو شانل یک انقلاب واقعی در دنیای کیف های زنانه به ارمغان آورد. اما امروزه تمایز بین انواع کیف ها به طور فزاینده ای دشوار می شود.

زیرا به عنوان مثال، در نظر گرفتن کیف صورتی شانه ای فقط برای وجود یک نوار چرمی تقریباً محدود است.

در واقع، نام های زیادی از کیف های زنانه وجود دارد و اغلب تفاوت بین یکی و دیگری واقعا ظریف است: برخی از آنها داستانی پشت سر خود دارند، برخی دیگر به لطف شخصیت های معروفی که از آنها الهام گرفته اند، نمادین شده اند. ما یاد می گیریم آنها را بشناسیم.

قبل از اینکه یاد بگیرید هر نوع کیف زنانه را بشناسید، لازم است طبقه بندی ای انجام دهید که آنها را به چهار دسته اصلی تقسیم می کند: کیف های دستی، کیف های شانه ای، کیف های شب و کلاچ.

کیف های دستی که کیف های دستی نیز نامیده می شوند، با دو دسته کم و بیش بلند مشخص می شوند که اغلب به آنها اجازه می دهد روی شانه نیز حمل شوند.

در بین انواع کیف های دستی همیشه بسیار جادار و با اشکال هندسی، کیف های خرید کلاسیک خودنمایی می کنند، اما کیف های تنه ای و کت و شلواری.

کیف

کیف های شانه ای که به آنها کیف شانه نیز گفته می شود، با بند یا نوار پارچه ای چرمی که به شما امکان می دهد آن را روی شانه یا حتی روی تخته حمل کنید متمایز می شوند.

اغلب آنها همچنین مجهز به دسته یا یک دسته تک و کمی بلندتر هستند، مانند کیف یا چمدان های هوبو. از طرف دیگر، کیف های شب، سبک و طراحی کاملاً متفاوتی دارند، حتی اگر اخیراً تشخیص بین کیف های روز و شب به طور فزاینده ای دشوار شده است.

از جمله محبوب‌ترین مدل‌ها می‌توان به مدل‌های کلاچ و مینودیر اشاره کرد: سفت، تزئین شده با بدلیجات یا گلدوزی و با بسته شدن سریع، فقط برای موقعیت‌های خاص.

در نهایت، کیف زنانه، یکی از آن مدل‌هایی از کیف‌های زنانه است که در طول سال‌ها بیشترین دگرگونی‌ها را تجربه کرده‌اند: نرم، زنجیردار یا بدون دسته، قابل حمل با دست، با اشکال عموما مستطیلی یا هندسی، مطمئناً جزو متنوع‌ترین کیف‌ها هستند.