کشمش سبز ارومیه رنگ موی شما را تغییر می دهد

می خواهیم به شما بگوییم کشمش سبز ارومیه حاوی پتاسیم و منیزیم است این به کاهش اسیدیته در بدن و دفع سموم از سیستم کمک می کند و از بیماری هایی مانند آرتریت، نقرس، سنگ کلیه و بیماری قلبی جلوگیری می کند.

به درمان کم خونی کمک می کند کشمش حاوی مقادیر زیادی آهن و ویتامین های گروه B است که به درمان کم خونی کمک می کند مس موجود در کشمش همچنین به تولید گلبول های قرمز خون کمک می کند.

در درمان عفونت ها کمک می کند کشمش حاوی مواد مغذی گیاهی پلی فنلی است که به عنوان آنتی اکسیدان های ضد التهابی شناخته می شوند آنها دارای خواص ضد باکتریایی هستند که به کاهش خطر تب و از بین بردن باکتری ها کمک می کند.

بنابراین، خوردن مقدار کمی کشمش روزانه می تواند از سرماخوردگی و سایر عفونت های مشابه محافظت کند زندگی جنسی را بهبود می بخشد مصرف کشمش نیز تأثیر مفیدی بر زندگی جنسی دارد.

کشمش

کشمش حاوی اسید آمینه ای به نام آرژنین است که میل جنسی را افزایش می دهد و باعث تحریک می شود. برای مردان بسیار مفید است و برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود.

. برای چشم مفید است کشمش غنی از فیتونوترینت های پلی فنلی است که آنتی اکسیدان ها هستند. این مواد به حفظ بینایی و همچنین محافظت از چشم ها با کاهش اثرات رادیکال های آزاد کمک می کند.

که نه تنها بینایی را مختل می کند و باعث تحلیل عضلانی می شود، بلکه منجر به آب مروارید نیز می شود. فوایدی برای چشم نیز به دلیل ویتامین A، بتاکاروتن و A-کاروتنوئید ممکن است.

به افزایش وزن کمک می کند اگر به دنبال افزایش وزن هستید، کشمش نیز به شما کمک می کند سرشار از فروکتوز و گلوکز است، حاوی مقدار زیادی کالری است کشمش بدون تجمع کلسترول “بد” به افزایش وزن کمک می کند.

به استخوان ها استحکام می بخشد کشمش سرشار از کلسیم است که برای سلامت استخوان ها ضروری است. انگور خشک به درمان آرتروز و نقرس کمک می کند و برای بیماران مبتلا به پوکی استخوان و پوکی استخوان نیز مفید است.

کشمش حاوی بور است که حداکثر جذب کلسیم را تضمین می کند باعث کاهش وزن می شود مطالعات انجام شده بر روی افراد چاق اغلب به این نتیجه می رسد که بسیاری از آنها از متابولیسم کند و عملکرد ضعیف دستگاه گوارش رنج می برند.