کشف 20 هزار تشک سنتی پنبه ای که در آن پنجاه کیلو سنگین مخدر مخفی شده بود

تشک چگونه ساخته می شود؟ برای انتخاب تشک سنتی پنبه ای برای تخت در اتاق خواب اصلی ابتدا متوجه شوید که از چه چیزی ساخته شده است. پایه تشک را قلب یا روح می نامند. این عنصر اصلی آن است.

هسته می تواند لاتکس، فوم یا فنر باشد. این اوست که تا حد زیادی حمایت ارائه شده توسط تشک را تعریف می کند. سپس هسته، اغلب در هر طرف، با لایه‌های مختلف پر می‌شود که بر احساس راحتی ایجاد شده توسط تشک تأثیر می‌گذارد.

فیلینگ، که به آن خوش آمد نیز می گویند، می تواند از فوم، لاتکس، پشم ساخته شود… در نهایت، پرکننده با تیک تاک، پاکتی از الیاف پشم، پنبه، کتان یا حتی بامبو، گاهی اوقات لحاف پوشانده می شود.

چگونه تشک فنری خود را انتخاب کنیم؟ برای ایجاد تکیه گاه خوب که برای سلامت کمر و مفاصل شما ضروری است، باید تشک فنری با بیشترین فنرهای ممکن را انتخاب کنید. آنها باید با بالشتک ضخیم ارائه شوند تا هر فنری را زیر بدن خود احساس نکنید.

حتی دنج ترین فنرهای جعبه ای نیز نمی توانند این ناراحتی را جبران کنند! پر کردن باید به اندازه کافی سفت باشد تا در طول زمان ماندگار شود. دو نوع فنر وجود دارد: فنر دو مخروطی و فنر جیبی. فنرهای سیمی ممتد نیز وجود دارد که محکم تر هستند اما استقلال خواب را ارائه نمی دهند.

تشک

مزایا و معایب تشک فنری. تشک فنری وقتی از کیفیت خوبی برخوردار است نسبتاً گران است، زیرا تشک فنری به دلیل سفت و مستحکم بودن یک تختخواب کلاسیک باقی می ماند.

اگر فنر جعبه ای دارید که نمی تواند پشتیبانی لازم برای تشک فوم یا لاتکس را فراهم کند، ضروری است. تشک های فنری نیز تهویه خوبی را ارائه می دهند که شما را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد.

تشک فنری جیبی استقلال خواب بی نظیری را ارائه می دهد، برای خواب دو نفر بدون ایجاد مزاحمت برای دیگری. به خصوص اگر یکی از شما در طول شب زیاد حرکت می کند یا سبک می خوابد توصیه می شود. تشک های فنری دو مخروطی این استقلال خواب را ارائه نمی دهند و سریعتر فرسوده می شوند.