پوشیدن صندل زنانه مجلسی یکی عوامل درمان افسردگی است

صندل‌های قاطر به راحتی پوشیده می‌شوند که برای راحتی بسیار محبوب هستند. آنها بسیار نرم هستند و در پارچه های صاف عرضه می شوند. فرقی نمی‌کند به دنبال رنگ‌های یکدست ساده باشید یا طرح‌های پلنگی عجیب، قاطرها در سبک‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

این جدیدترین صندل زنانه مجلسی برای گردش‌های غیررسمی یا آن دسته از سفرهای خرید شلوغ، که می‌تواند برای پاهای شما بسیار خسته‌کننده باشد، بهترین هستند.

می خواهید ظاهری داشته باشید که مستقیماً از فیلم 300 B.C. این صندل های مارک دار زنانه را در سبک گلادیاتور ببینید. آنها معمولاً پاشنه صاف هستند اما طول آن ها تا مچ پا است. آن‌ها توری متقاطع دارند که می‌توان با بستن آن‌ها توهم کفش‌های گلادیاتور را ایجاد کرد.

اینها برای لباس های کوتاه و دامن مناسب هستند. اگر می خواهید متفاوت به نظر برسید، این صندل ها بیشتر پیشنهاد می شوند.

صندل سابوت پاشنه دار با بند پهن چرمی عرضه می شود. آنها پشتیبانی بهتری از پاها ارائه می دهند و کاملا راحت هستند. کفش‌های پاشنه‌دار سابوت در میان زنان شاغلی که علاقه‌مند به پوشیدن کفش‌های تند و تیز هستند، بسیار محبوب است.

صندل

این صندل های مارک دار برای خانم ها در رنگ های متنوعی مانند سفید، مشکی، بژ، سرمه ای و غیره موجود است. آنها را بهتر است با دامن و شلوارهای رسمی بپوشید.

در جستجوی بهترین صندل های زنانه برای هر گردش هستید؟ ما از سال 2016 تعداد زیادی جفت را خریداری و آزمایش کرده‌ایم تا این لیست 19 بهترین صندل زنانه را برای شما به ارمغان بیاوریم.

ما ماه ها وقت گذاشتیم که این محصولات را در کنار هم امتحان کنیم. کیلومترها پیاده‌روی شهری، گردش‌های روستایی، قدم زدن در محله، سفرهای کوله‌پشتی، دوچرخه‌سواری، مسیرهای پیاده‌روی و سفرهای پارویی، ما را با هر بند و سگکی آشنا کرده است.

در این مرحله، تیم بی باک ما از کاوشگران بی‌وقفه می‌دانند که چه چیزی صندل مناسب را در هر موقعیتی و برای هر شکل پا ایجاد می‌کند. ما هر مدل را بر اساس راحتی، کشش و پایداری آنها در طیف گسترده ای از کاربردهای ممکن ارزیابی می کنیم.

ما آنها را بارها و بارها تنظیم و تنظیم کردیم تا تناسب کامل آنها را پیدا کنیم و تطبیق پذیری و سبک آنها را برای بوت در نظر گرفتیم. چه به دنبال یک صندل رفتینگ عالی یا یک چیز زیبا برای تعطیلات باشید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.