پوشیدن حوله ست ترک موجب شهادت یک مرزبان ایرانی بین مرز ایران و عراق شد

هر مجموعه از حوله ها به طور کلی از حوله های صورت، یک جفت سایز متوسط، حوله های قیمتی، یک جفت کوچک و حوله های حمام برای خشک کردن کل بدن تشکیل شده است. انتخاب بین قطعات مختلف با نیازهای فردی سازگار است.

بسته به فصل یا رویدادهای خاص، می توان رنگ یا طرح را تغییر داد: رنگ های پاستلی و نقوش گل در بهار ترجیح داده می شوند، در حالی که طلایی و قرمز در کریسمس غالب هستند.

کسانی هستند که حوله ست ترک ساده حمام را ترجیح می‌دهند و کسانی که یک نقوش تزئینی اصلی را انتخاب می‌کنند، حروف اولیه گرانبهای دست‌دوزی کل خانواده، مانند حوله‌های حمام.

کیفیت، اول از همه: این امر ضروری است که انتخاب حوله مناسب برای حمام ما را راهنمایی می کند. ما هرگز نباید فراموش کنیم که این محصولات مستقیماً با پوست ما در تماس خواهند بود: از تمام مواد مشکوک به سمی بودن باید کاملاً اجتناب شود.

حوله

پرمصرف ترین پارچه برای ساخت حوله های حمام، پنبه است، اما میکروفایبر به دلیل زمان خشک شدن سریع، جای آن را می گیرد. روندهای جدید مبلمان که با پایداری محیط زیست مشخص شده اند، انتخاب پارچه های خام را با احترام کامل به محیط زیست، مانند کتانی و بوم، پیشنهاد می کنند.

از نظر نرمی و قابلیت جذب، پنبه ضد حساسیت قطعاً در فرآیندهای مختلف آن ترجیح داده می شود: اسفنج نرم، لانه زنبوری سبک و ژاکارد بسیار ظریف. با حرکت به سمت گرانبهاترین مواد، پنبه مصری را می یابیم که حسی باشکوه به لمس می دهد.

چگونه یک حوله با کیفیت را بشناسیم؟ در بهترین حوله ها معمولا از الیاف پنبه ای بلند و سنگین ساخته می شوند. با مشاهده آنها به خوبی می‌توانیم سیگنال‌های با کیفیت خوب را تشخیص دهیم: فیبرها باید صاف بمانند و صاف نشوند. علاوه بر این، هنگام لمس، حوله نباید احساس زبری ایجاد کند.