پارچه مبلی نخی میتواند میکروب و باکتری محیط اطراف را از بین ببرد

مبل 100% پارچه مبلی نخی یک انتخاب واقعا شیک است که ما آن را تحسین می کنیم. این با مد برای طبیعی بودن هماهنگ است و بنابراین برای فضاهای داخلی که دارای چوب، چوب خیزران، الیاف گیاهی بافته شده، تکنیک های صنایع دستی، چاپ های گیاهی هستند بسیار مناسب است.

در اینجا مجدداً مبل های کتانی کاملاً قابل جابجایی را خواهید یافت تا زندگی خود را آسان تر کند. برای مقاومت بیشتر، ترکیب پنبه کتان وجود دارد.

پشم یک متریال عالی است که این روزها برای مبل ها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و به گرانبها، گرما و راحتی آن می افزاید. به طور طبیعی آب گریز است: مایعات مستقیماً به فیبر نفوذ نمی کنند بلکه قطرات گردی روی آن تشکیل می دهند که روی سطح باقی می مانند.

بنابراین، تا زمانی که مبل پشمی خود را واقعاً سیل نکنید، به راحتی آن را لکه نخواهید کرد زیرا کثیفی جذب نمی شود. مشکل پشم این است که به راحتی تغییر شکل می دهد.

بنابراین، اگر مبل شما از پارچه 100% پشمی ساخته شده باشد و شما روزانه از آن استفاده می کنید، روی پرکاربردترین قسمت های نشیمنگاه «پوچ» می کند.

پارچه

پارچه‌های مصنوعی در سال‌های اخیر بسیار محبوب بوده‌اند، زیرا به‌طور ویژه طراحی شده‌اند تا بیشترین کارایی را داشته باشند. در مجموعه ما چندین بار آزمایش مبل های خود را با مشتریان خود انجام داده ایم و لکه ها همیشه بدون تغییر پارچه از بین می روند!

پوشش‌های مصنوعی که نسبت به پنبه یا کتان مقاوم‌تر هستند، گاهی نرم‌تر نیز می‌شوند: ما به‌خصوص پارچه‌هایی با رنگ «پوست هلو» مانند آلکانترا، جیر را می‌یابیم. پارچه‌های مصنوعی خیلی کثیف نیستند، لکه‌ها به الیاف نفوذ نمی‌کنند.

اما روی سطح باقی می‌مانند و در مورد مبل‌هایی با روکش قابل جابجایی، پارچه اغلب در دمای 30 درجه سانتی‌گراد قابل شستشو در ماشین لباسشویی است و بسیار کم چروک شده. پارچه های مصنوعی غیر قابل تغییر هستند. در نهایت، قیمت آنها بی نظیر است.

پوشش های پارچه مصنوعی مشتقاتی از هیدروکربن ها هستند، آنها فاقد جذابیت طبیعی هستند و ردپای بیشتری بر روی محیط دارند. با این حال، فناوری اخیراً برای بهینه سازی فرآیندهای تولید و ادغام الیاف بازیافتی بیشتر، پیشرفت های بسیار چشمگیری داشته است. برای اطلاعات بیشتر در مورد تاثیرات زیست محیطی پوشش های مختلف، اینجا را کلیک کنید.