میوه ای که ظاهری شبیه به لیمو مایر دارد

این میوه که ظاهری شبیه به لیمو مایر دارد، پوست کمی زرد و سبز داشت که عطر گل رز و طعمی شبیه پرتقال دارد. پوست این میوه بسیار نازک است و هنگام مالش بوی شیرینی متصاعد می شود.

در یک بازه زمانی بسیار کم، اگر آب آن را بیرون بیاورید و برای مدت طولانی نگه دارید، طعم آن کاملا به طعم تلخ تبدیل می شود.

سرشار از ویتامین C، یک رژیم غذایی ثابت از طبع لیمو شیرین شیرین می تواند به دور نگه داشتن بیماری کمک کند. به همین دلیل است که یک عنصر رایج آشپزخانه برای جلوگیری از سرفه و سرماخوردگی است.

همچنین به هیدراته نگه داشتن بدن و جلوگیری از کم آبی بدن کمک می کند. بنابراین اگر احساس تشنگی و کم آبی شدید می کنید، فقط یک لیوان آب ماوسامبی بنوشید تا نه تنها شما را سرحال کند، بلکه هیدراته شدن بدن را نیز منظم کند.

همچنین به تقویت ایمنی بدن کمک می کند و از اختلالات منظم جلوگیری می کند.
به دور نگه داشتن بدن از آرتروز کمک می کند و تا حدودی درد مفاصل را نیز تسکین می دهد. لیمو شیرین جیوه در درمان یرقان نیز بسیار موثر است و مصرف منظم آن از ابتلا به اسکوربوت نیز جلوگیری می کند.
زخم معده را می توان با لیمو شیرین به بهترین شکل درمان کرد و همچنین به سلامت پوست و مو کمک می کند.

لیمو
لیمو شیرین را می‌توان آب گرفته یا به‌صورت خام مصرف کرد و در عوض لباس کردی دخترانه ممکن است بخواهید آن را طوری ترشی کنید که جوانه‌های چشایی را تقویت کند.
آشپزخانه خود را با آهک شیرین به دلیل فواید مختلف و مزایای اضافی آن، پر کنید.

بسیاری از زنان لیمو را موثرترین راه طبیعی برای توقف یا به تاخیر انداختن قاعدگی می دانند. از آنجایی که این مرکبات حاوی ویتامین C به مقدار کافی است که اثرات معجزه آسایی بر عروق خونی دارد که منجر به تاخیر در پریود می شود.

برای اینکه اجازه دهید لیمو برای شما مفید باشد، باید 4 تا 5 روز قبل از شروع قاعدگی روزانه 2 عدد لیمو بخورید. با این حال، مصرف بیش از حد لیمو در چنین مدت کوتاهی می تواند به دستگاه گوارش شما آسیب جدی وارد کند.

به خصوص زمانی که با معده خالی مصرف شود. همچنین شایان ذکر است که برخی از زنان متن تشکر اعتراف کرده‌اند که مصرف لیمو برای به تعویق انداختن پریود می‌تواند باعث گرفتگی شدید و دردناک شدن قاعدگی بعدی شما شود.

بنابراین، شما باید با دقت بیشتری از این راه طبیعی استفاده کنید.

  • منابع:
    1. What are the Health Benefits of Sweet Lemons?
  • تبلیغات: 
    1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
    2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
    3. فردی که با فروش کلیه خود توانست پولدار شود!
    4. پکیج و رادیاتورهای ترکیبی الکتریکی EHC