صنایع چوبی موجب پیدا شدن مردی بعد از 40 سال شد

از نظر محصولات جنگلی، به‌ویژه برای تولید الوارهای ابعادی، چوب‌های حاصل از محیط‌های بادخیز انعطاف‌پذیرتر هستند و در مقایسه با چوب‌های حاصل از درختانی که در محیط‌های سرپناه رشد می‌کنند، انعطاف‌پذیرتر هستند و احتمالاً تحت بارهای کمتر خم می‌شوند.

سایر صنایع چوبی در حال حاضر هیچ چیز در مورد ماهیت شکننده چوب خمشی یا استحکام در شرایط خشک شده مشخص نیست. این منطقه برای تحقیق آماده است، به خصوص اگر برنامه های اصلاحی شروع به انتخاب برای استحکام باد به عنوان یک صفت مطلوب کنند.

یک بار دیگر، بسیار مهم است که کل درخت را از نظر بیومکانیک عملکردی در نظر بگیریم برای درک بهتر استفاده کامل و مناسب از چوب حاصل از درختانی که در محیط های بادخیز رشد می کنند. این مثال خوبی است که آنچه برای درخت زنده خوب است لزوماً برای محصولات جنگلی خوب نیست و بالعکس.

عملکرد پایدار، چه از محصولات چوبی و چه از علوفه های خانگی و حیات وحش، در نهایت به بهره وری اولیه خالص چشم انداز مربوط می شود.

صنایع

اگرچه درک ما از اجزای بودجه کربن اکوسیستم به خوبی در فصل 3 توسعه یافته است، اجرای این دانش در سراسر یک چشم انداز به دلیل تغییر اقلیم کوچک، خاک، و شرایط توده پیچیده است.

رانینگ و همکاران برای اولین بار از نسخه اولیه RESSys بدون مسیریابی هیدرولوژیکی برای شبیه سازی فتوسنتز سالانه 1200 کیلومتر مربع حوضه Seeley-Swan مونتانا استفاده کرد.

فتوسنتز خالص محاسبه شده در سراسر این منظره کوهستانی پیچیده از 9 تا 20 میلی گرم در هکتار در هکتار-1 سال-1 متغیر بود. با این حال، شار CO2 را نمی توان به طور مستقیم با مشاهدات تایید کرد.

اعتماد ما به این محاسبات منطقه ای مبتنی بر مقایسه پیش بینی های FOREST-BGC در برابر اندازه گیری های سطح پایه است. از آنجایی که RESSys اولیه هیچ مسیریابی هیدرولوژیکی را در خود جای نداده بود، این شبیه‌سازی‌ها نمونه‌ای از یک تحلیل چشم‌انداز غیرمرتبط هستند، یعنی هر سلول با استقلال کامل از سلول‌های مجاور محاسبه شد.