زنی که با هدیه حوله دستی نوزاد خبر بارداری اش را به همسرش داد

اگر تصمیم بگیریم روی حوله دستی نوزاد سرمایه گذاری خوبی داشته باشیم، طبیعی ترین چیز این است که امیدواریم برای مدت طولانی در شرایط خوبی از ما استفاده کنند.

با این حال، حتی با کیفیت ترین حوله ها نیز اگر به درستی از آنها مراقبت نکنیم، می توانند خراب شوند.

در واقع، معمول است که حوله های ما به مرور زمان فرسوده می شوند و کیفیت خود را از دست می دهند: نرمی و ظرفیت جذب بالاتر از همه.

چگونه از آن اجتناب کنیم؟ فقط باید نحوه مراقبت صحیح از آنها را بدانیم تا مثل روز اول نرم و زیبا بمانند.

اگرچه اگر ترجیح می دهید بعد از حمام استراحت کنید یا قبل از لباس پوشیدن، روتین زیبایی خود را انجام دهید، حوله گزینه بسیار کاربردی و راحت تری است زیرا مجبور نیستید آن را دائماً به بدن خود نگه دارید.

حوله از نوع باتا: این محصول برای افرادی طراحی شده است که اشتیاق دارند برای مدت طولانی در حوله بمانند و به نوبه خود به دنبال احساس راحتی و با سهولت در انجام سایر فعالیت های مراقبت از خانواده یا شخصی هستند.

حوله

نبردهای ما اندازه منحصر به فرد هستند ، جامه نر دارای طول 107 سانتی متر x 54 سانتی متر تا شانه و زن با اندازه گیری شانه 92 سانتی متر طول 42 سانتی متر به شانه است.

به دلیل استفاده کمی از آن ، توصیه می شود اگر یک لباس شخصی باشد ، هر دو هفته یکبار این لباس را بشویید ، اما اگر در یک مرکز عمومی مانند هتل ها و اسپا قرار دارید ، شستشو باید روزانه باشد تا بهداشت و رعایت شخصی را ارائه دهد از آن استفاده می کند.

اگر به فکر تجدید منسوجات خانه خود هستید یا می خواهید ست حوله جدیدی بخرید، در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار را انتخاب کنید.

حوله لاس هیلاندراس دارای 600 گرم پنبه در هر متر مربع است که حداکثر کیفیت و ظرفیت جذب را تضمین می کند.

اولین نیازی که یک حوله باید داشته باشد این است که 100% پنبه باشد. به برچسب خوب نگاه کنید و پارچه های ترکیبی را رد کنید.

در مورد پارچه و نوع فر، بهتر است دو نخ باشد. در نخ دوتایی، هر نخ از دو نخ تشکیل شده است: کیفیت برتر، پارچه نرم تر و جاذب تر است.

وقتی نخ تری یک سر باشد، از تری آمریکایی صحبت می کنیم، در حالی که اگر نخ تری دو سر باشد، از تری معمولی صحبت می کنیم.