ریختن روغن موتور l90 موجب یخ زدگی قطعات خودرو و ترکیدن آن ها شد

مهم است که روغن مناسب برای وسیله نقلیه خود و شرایط آب و هوایی محلی را انتخاب کنید تا از تمام مزایای آن استفاده کنید. سه نوع روغن وجود دارد: روغن موتور معدنی. روغن موتور نیمه سنتتیک. روغن موتور مصنوعی.

به این نوع روغن ها پارامترهای مختلفی مانند ویسکوزیته که در دو درجه مجزا روی قوطی های روغن بیان می شود اضافه می شود: درجه سرد و درجه گرم. این گریدها اطلاعاتی در مورد سیالیت روغن بسته به دما ارائه می دهند. بسته به طراحی موتور، روغن باید نسبتاً سیال یا برعکس ویسکوز باشد.

مزایای روغن موتور l90 چیست؟ عدم تامین منظم روغن موتور خودرو می تواند برای شما و محیط زیست هزینه داشته باشد. با این حال، مزایای بسیاری از روغن موتور با ترویج این امر جلوگیری می کند:

محافظت از موتور شما: روغن به لطف خواص روان کنندگی خود، از موتور شما در برابر اصطکاک و سایش زودرس قطعات آن محافظت می کند. از خرابی های مکانیکی پرهزینه جلوگیری می شود و عمر وسیله نقلیه شما بهینه می شود.

کاهش مصرف سوخت: روغن موتور با تمیز نگه داشتن موتور و کاهش اصطکاک بین قطعات مکانیکی به کاهش مصرف سوخت روزانه و صرفه جویی در هزینه کمک می کند.

روغن

حفاظت از محیط زیست: در این زمینه، به خاطر داشته باشید که روغن موتور با کیفیت بالا، ذرات آلاینده خاصی را بهتر از سایر روغن های موتور رنج پایین تر جذب می کند.

همچنین توجه داشته باشید که در صورت ناکافی بودن سطح روغن موتور یا استفاده از روغن، خاصیت خود را از دست می دهد که بر عملکرد موتور تأثیر می گذارد.

به همین دلیل است که از شما دعوت می کنیم تا حد امکان به طور منظم سطح روغن موتور را بررسی کنید و تعویض روغن خود را طبق توصیه های سازنده انجام دهید.

ترکیب روغن موتور چیست؟ هنگامی که روغن موتور خود را انتخاب می کنید، می توانید سه خانواده اصلی روان کننده را انتخاب کنید که ترکیب و ویژگی های خاص خود را دارند.