دستگاه تهویه هوا ال جی که رنگ بنفش در هوا پخش میکند

ما در مورد چگونگی خلاص شدن از شر علل صحبت کرده ایم، اما یک راه بهتر و موثرتر برای دور نگه داشتن این بوها از طریق پیشگیری است.

یک دستگاه تهویه هوا ال جی تمیز و منظم برای مدت طولانی تری کارآمد و موثر باقی می ماند و برای سال های آینده خنک کننده و راحتی را فراهم می کند.

بنابراین، بهترین برنامه اقدام، داشتن یک برنامه برای آن وظایف تعمیر و نگهداری است. در اینجا چند نکته برای حفظ روال تعمیر و نگهداری AC وجود دارد:

فیلترهای AC را درست قبل از تغییر فصل تمیز کنید. اطمینان از اینکه فیلترها قبل از شروع تابستان یا زمستان در شرایط مطلوب قرار دارند، از تجمع کثیفی جلوگیری می کند و از هوای تازه و IAQ بهتر بهره مند خواهید شد. این همچنین یک راه عالی برای کاهش شعله های آلرژیک درست قبل از شروع فصل تب یونجه است.
یک چکاپ نگهداری سالانه را برنامه ریزی کنید. یک روز از قبل تعیین کنید تا یک تکنسین مجاز سیستم تهویه مطبوع شما را بررسی کند.

آنها را از تعمیرات قبلی یا تغییرات جدیدی که ممکن است در مورد AC خود متوجه شده اید مطلع کنید. آنها ممکن است نشت، رطوبت بیش از حد، یا هر گونه نگرانی دیگر را بررسی کنند. به این ترتیب شما جلوتر خواهید بود.

دستگاه
واحدهای تهویه مطبوع خود را سالی یکبار تمیز کنید. از جاروبرقی برای پاک کردن ایمن گرد و غبار یا زباله از واحدهای داخلی و خارجی استفاده کنید.

این باید یک بار در سال کافی باشد، زیرا ممکن است به تمیز کردن سطحی تری به صورت روزانه ادامه دهید و گرد و غبار را از پوشش بیرونی پاک کنید. سیستم AC شما در حالی که در طول سال روان تر کار می کند از شما تشکر خواهد کرد.

فناوری نوآورانه برای آسان تر کردن زندگی ما توسعه یافته است. این دقیقاً همان چیزی است که محدوده هایی مانند airHome و ویژگی های تعمیر و نگهداری هوشمند برای آن در نظر گرفته شده است.

این عملکردهای خودنگهداری به سیستم AC شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری در شرایط بهینه کار کند، بدون اینکه نیازی به نگرانی زیادی در مورد تمیز کردن داشته باشید.