خوردن فوم شستشو نفیس موجب پاکسازی معده بعد از مسمومیت غذایی می شود

یک پاک کننده با pH خنثی از سورفکتانت های با pH پایین استفاده می کند که از فرآیند صابونی سازی به دست نمی آیند. برای فرمول هایی که بیشتر به تعادل طبیعی پوست احترام می گذارند، بسیاری از آنها حاوی روغن های گیاهی مانند روغن بادام، روغن هسته انگور یا کره شی هستند.

در عین حال، فرمت جامد نان پوستی امکان محدود کردن یا حذف مواد نگهدارنده را فراهم می کند، در صورتی که فرمت های مایع مبتنی بر آب نمی توانند بدون آنها کار کنند. در نتیجه، امروزه یک پاک کننده با pH خنثی می تواند تا حد زیادی منشأ طبیعی داشته باشد.

چگونه از فوم شستشو نفیس PH خنثی استفاده کنیم؟ درست مثل صابون! نوار پوستی با فرمت جامد و فشرده خود یک ژست زیبایی “جدید” را بدون اینکه یکی باشد ایجاد می کند: اگر تأثیرات متفاوت باشد مراسم مانند صابون جامد کلاسیک باقی می ماند.

مزیت این است که فرمت جامد زیست محیطی است زیرا از آب کمتری در تولید و محصول کمتری استفاده می کند. کافی است آن را مستقیماً روی صورت خیس بمالید تا کف شود، یا حتی بهتر است ابتدا آن را بین دست های مرطوب کف کنید.

فوم

هنگامی که کف روی انگشتان شما قرار گرفت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی صورت خود بمالید، از ناحیه دور چشم خودداری کنید و به آرامی ماساژ دهید. سپس می توان فوم را قبل از خشک شدن ظریف و قبل از استفاده از مرطوب کننده با آب ولرم شستشو داد.

از آنجایی که به تعادل پوست احترام می گذارد، پاک کننده جامد بدون صابون با pH خنثی برای استفاده روزانه ایده آل است. این می تواند جایگزین هر پاک کننده دیگری برای بهداشت صورت صبح و عصر شود.

اما می تواند دست ها را نیز تمیز کند که اغلب توسط صابون های سنتی مورد سوء استفاده قرار می گیرند و از مرطوب کننده محروم می شوند.