خرید اسباب بازی نیسان آبی فلزی که موجب اتمام ذخایر دارویی کشور شد

از آنجایی که نیازهای رشد کودکان در هر محدوده سنی متفاوت است، اسباب بازی های انتخاب شده نیز باید همپوشانی داشته باشند. بسیاری از اسباب‌بازی‌های امن و راحت در واقع به راحتی در دسترس هستند و در واقع، حتی وسایل خانه نیز می‌توانند کافی باشند.

شاید ساعت ها کودکانی را دیده باشید که با لگن یا اسباب بازی نیسان آبی فلزی بازی می کنند، برخی از خانواده ها شکایت دارند که فرزندانشان با وجود خرید اسباب بازی های مختلف، همچنان در خانه با جارو بازی می کنند. در رشد کودکان، این بازی ها به اندازه اسباب بازی هایی که از بیرون می خریم اهمیت دارند.

به همین دلیل نیازهای کودکان را توضیح می دهم و پیشنهاداتی برای اسباب بازی ارائه می دهم تا با خیال راحت از توانایی های کودکان و رشد حرکتی آنها حمایت کنیم.

در اینجا، من می خواهم به شما یادآوری کنم که هر کودکی خاص و منحصر به فرد است. حوزه ها و فرآیندهای رشد آنها با یکدیگر متفاوت است. شما باید کودک خود و نیازهای او را درک کنید و سعی کنید اسباب بازی های مناسب برای او پیدا کنید.

قبل از توضیح درباره انتخاب اسباب بازی کودکان بر حسب سن، می خواهم 3 اصل جهانی را که آنها برای اسباب بازی ها در مقاله ای که توسط Kathy A. Hirsh-Pasek از دانشگاه تمپل و روبرتا میچنیک گولینکف از دانشگاه دلاور منتشر شده است، بیان کنم.

اسباب بازی

اسباب بازی باید 90% کودک و 10% اسباب بازی باشد. قبل از انتخاب اسباب بازی با توجه به سن، باید بررسی کرد که اسباب بازی ها چقدر تعاملی هستند.

اگر اسباب بازی؛ اگر دنیای خیال را از کودک بگیرد و فضایی برای رویاپردازی او ایجاد نکند، این اسباب بازی برای هر سنی ترجیح داده نمی شود. ما هرگز نمی خواهیم که کودک در روند بازی منفعل باشد.

به طور کلی برای بچه ها مناسب است، اسباب بازی ها نیاز به سرمایه گذاری اندکی یا بدون سرمایه گذاری دارند. قلعه های ساخته شده از کوسن های مبل، قایق های ساخته شده از جعبه های بزرگ، موسیقی ساخته شده با قابلمه و قاشق… بگذارید اسباب بازی هایی بسازند که از قبل وجود دارد.

سطح خلاقیت کودکان بسیار بالاست، به آنها فضایی برای استفاده از آن بدهید. او می تواند بازی های زیادی را از درب بطری های حیوان خانگی تولید کند، از گلدان در خانه به عنوان طبل استفاده کند.