حوله سر جادویی که در صورت مریض شدن کودک هشدار میدهد

همه ما آن یک مهمان ناخوشایند را دیده‌ایم که با موهای خیس و حوله سر جادویی روی شانه‌هایش نشسته است. با یادگیری نحوه کامل کردن این فرآیندهای ساده بسته بندی حوله و نان، مطمئن شوید که هیچ وقت مشتری شما نیست.

این جزئیات 30 ثانیه‌ای راه زیادی را طی می‌کند و ما مراحل را به اشتراک می‌گذاریم تا دقیقاً نحوه انجام آن را در زیر به شما نشان دهیم.

این یک مرحله اضافی، تجربه کلی مشتری را بالا می برد، حرفه ای تر به نظر می رسد و شما را متمایز می کند. ما می خواهیم مشتریانمان روی صندلی ما راحت باشند و نشستن با موهای خیس اینطور نیست!

بر اساس طول، بافت و تراکم موی مشتری، یکی از دو روش را انتخاب کنید: بسته بندی حوله ای یا کش حوله ای. در اینجا چند مورد از فواید بسته بندی حوله ای که جینا دوست دارد آورده شده است:

حوله

مشتری را گرم نگه می دارد، از چکیدن آب جلوگیری می کند، مشتریان و دیگران را در سالن تحت تاثیر قرار می دهد، شروع به خشک کردن مو می کند، چگونه مانند یک حرفه ای حوله بپیچیم.
برای امتحان حوله آماده هستید؟ سابرینا می‌گوید: این روش برای مشتریانی با موهای مجعد یا موهای نازک با تراکم کم که قادر به تحمل وزن کش حوله‌ای نیستند، ایده‌آل است.

برای جلوگیری از شکستن موها را فشار دهید خشک کنید. حوله را به صورت افقی زیر سر مشتری قرار دهید و از پشت گردن شروع کنید. دورترین گوشه سمت چپ را بردارید و آن را روی پیشانی محکم تا کنید. به آرامی مرکز پشت حوله را به سمت بالا و به سمت پیشانی بکشید.

نزدیکترین گوشه سمت راست حوله را بچرخانید و به صورت مورب از روی آن عبور کنید تا در گوشه سمت چپ جلویی قرار بگیرید. یارا می افزاید: «چیزی به سادگی یک اسکراب شامپو خوب، ماساژ محرک پوست سر و یک ترفند خوب حوله ای شما را متمایز می کند.