حساسیت به وایتکس و واردشدن آن در ریه سرماخوردگی را تشدید می کند

QUALITY SS و JTC و KS یا EE کیفیت مطالعاتی را که برای بازبینی واجد شرایط تلقی می شوند را با اختلاف نظر ارزیابی می کنند تا با بحث با KW برطرف شود. حساسیت به وایتکس سرماخوردگی را تشدید می کند.

ما کیفیت اختفای تخصیص را به‌عنوان کافی (A)، نامشخص (B) یا ناکافی (C) درجه‌بندی می‌کنیم، با توجه به توضیحات دقیق این دسته‌ها که توسط گروه بررسی اختلالات قاعدگی و ناباروری ارائه شده است.

ما سایر جنبه‌های کیفیت روش‌شناختی را با توجه به اعتبار داخلی و خارجی با استفاده از چک‌لیست استاندارد توسعه‌یافته توسط گروه بررسی اختلالات قاعدگی و ناباروری ارزیابی خواهیم کرد. اگر بوی وایتکس وارد ریه شود چه کنیم و چگونه درمان کنیم؟

ما جنبه های زیر را از اعتبار داخلی در نظر خواهیم گرفت:

آیا پیامدهای بیمارانی که پس از تخصیص کناره‌گیری کرده‌اند یا حذف شده‌اند، توصیف شده و در تجزیه و تحلیل «قصد درمان» گنجانده شده است. آیا ارزیابی کنندگان نتیجه نسبت به وضعیت تکلیف کور بودند یا خیر.

آیا آزمودنی ها نسبت به وضعیت تکلیف پس از تخصیص کور بودند یا خیر. آیا ارائه دهندگان درمان نسبت به وضعیت انتساب پس از تخصیص کور بودند.

برای تشخیص طلا با وایتکس باید آن را امتحان کرد.

ما این اطلاعات را در جدولی ارائه خواهیم کرد که مطالعات گنجانده شده را توصیف می کند. ما جنبه‌هایی از کیفیت روش‌شناختی را در نظر خواهیم گرفت تا زمینه‌ای برای بحث در مورد قابلیت اطمینان نتایج و تحلیل حساسیت فراهم کنیم.

جمع آوری داده ها بازبینان به طور مستقل اطلاعات را با استفاده از فرم های طراحی شده توسط گروه بررسی استخراج می کنند. ما اختلافات را با بحث حل خواهیم کرد.

برای هر کارآزمایی شامل، اطلاعاتی در مورد مکان مطالعه، روش‌های مطالعه (طبق چک لیست ارزیابی کیفیت)، شرکت‌کنندگان (محدوده سنی، معیارهای واجد شرایط بودن، روش تشخیص)، ماهیت مداخلات و دارونما، روش‌های مورد استفاده جمع‌آوری می‌کنیم.

درمان خانگی استنشاق گاز جوهر نمک و وایتکس برای افرا بسیار مفید واقع شده است.

برای ارزیابی پیامدها، نتایج گزارش شده و داده های مربوط به نتایج. در صورت امکان، ما به دنبال داده های گم شده از نویسندگان خواهیم بود.

  • منابع:
    1. Vitex agnus castus for premenstrual syndrome
  • تبلیغات: 
    1. بزرگترین مدرسه ساخته شده با آجر
    2. ارزش و اهمیت انگشتر برای زوجین
    3. مجهز شدن مدارس آجری جدید
    4. تشخیص سایز انگشتر در روز خواستگاری