تشدید بحران پارچه مبلی ترک مدل جدید در کشورهای اروپایی که دردسر ساز شد

اگرچه چرم یک پارچه نیست، اما به عنوان یک پوشش لوکس برای مبل ها ارزشمند است. باکیفیت ترین چرم، دانه بندی بالایی است که از تمام ضخامت پوست استفاده می کند و سطح پوست را نمایان می کند.

چرم‌های دوشاخه و جیر مانند پارچه مبلی ترک مدل جدید ، نازک‌تر هستند، زیرا پوست به دو قسمت تقسیم می‌شود و به جای پوست، سطح برش را نشان می‌دهد. این چرم ها را می توان در طیف وسیعی از رنگ ها و همچنین رنگ های قهوه ای و برنزه ای طبیعی تر رنگ کرد.

کامپوزیت هایی که به عنوان چرم دو ریخته گری و پیوندی شناخته می شوند و محصولات چرم مصنوعی نیز در دسترس هستند. برخی از اینها بسیار جذاب هستند و تشخیص آنها از چرم طبیعی دشوار است، اما ممکن است به خوبی پوشیده نشوند و در صورت آسیب دیدن، تعمیر آنها دشوار است.

برای کاهش هزینه ها، برخی از تولیدکنندگان ممکن است انواع مختلف چرم را در یک مبل ترکیب کنند. تولید کنندگان باید این روش را در هر قطعه مبلمانی که در آن استفاده می شود افشا کنند.

پارچه

بهترین انتخاب برای خریداران مبل با بودجه، پنبه، مصنوعی و ترکیبی است. خانواده های دارای حیوانات خانگی و کودکان فعال باید به دنبال این الیاف در بافت های محکم مانند جین، پارچه جناغی یا میکروفیبر باشند.

خریدارانی که تمایل به سرمایه گذاری دارند از پوشش های چرمی با کیفیت و الیاف سنتی مانند کتان، ابریشم و پشم قدردانی خواهند کرد. مدل مبل یکی دیگر از مواردی است که در انتخاب پارچه مورد توجه قرار می گیرد.

برای مبل‌های مدرن و مدرن میانه قرن، به دنبال رنگ‌های یکدست یا طرح‌های رنگی ملایم در بافت‌های تخت مانند پارچه جناغی، یا شاه ماهی و سایر بافت‌های سبک باشید. طرح های گلدار و پارچه های لوکس بافت دار مانند داماسک و مخمل برای مدل مبل های سنتی و دورهمی مناسب هستند.