با انجام دادن این کار ها ماهانه 100 میلیون درآمد کسب کنید!

در این مقاله می خواهیم درباره انجام دادن کار هایی که بتوانیم ماهیانه 100 میلیون درآمد کسب کنیم با شما صحبت کنیم پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

قیمت پسته کوهی

قیمت پسته کوهی به صورت عمده ارزان تر از قیمت جزیی آنها می باشد، زیرا در این روش معاملاتی ارتباط در بین خریدار و تولید کننده به صورت مستقیم برقرار می شود و افراد می توانند با حذف واسطه ها در پرداخت هزینه های خود صرفه جویی کنند.

کشمش پلویی

معمولا کشمش پلویی سیاه و قهوه ای و میوه خشک را توسط نور خورشید و یا با استفاده از دستگاه های خشک کن صنعتی، خشک می کنند از کشمش سیاه در موارد بسیار مختلفی استفاده می شود یکی موارد پر مصرف آن استفاده این محصول به عنوان چاشنی غذا می باشد.

جاروبرقی شارژی

یکی از ملزومات خانه های امروزی و نیز تجهیزات سفر و یا خودروها جاروبرقی شارژی می باشد که قیمت خرید و فروش این وسیله با توجه به امکانات آن متفاوت می باشد. این وسیله به صورت دستی، ایستاده و هوشمند موجود است که از باتری لیتیومی برخوردار بوده و با شارژ این باطری شما تا 80 ساعت می توانید از آن استفاده نمایید.

گوشت بوقلمون

گوشت بوقلمون انواع  ویتامینهای گروه ب، پتاسیم، آهن و زینک را نیز دارا می باشد آنها برای سلامتی بدن مفید هستند و آنتی اکسیدانهای موجود در این ماده غذایی رادیکالهای آزاد موجود در بدن را از بین می برد آنها باعث رفع سلولهای سرطانی می شوند.