استفاده از پودر گوشت دامی در تهیه و پخت کیک هویچ

پودر گوشت را می توان در انواع غذاها از سوپ گرفته تا سالاد، برنج تا سبزیجات و حتی دسرهایی مانند چیزکیک، کلوچه و پای استفاده کرد. اگر خودتان غذای سگ یا گربه درست می کنید، می توان از آن در این کار نیز استفاده کرد. پودر گوشت علاوه بر راحت بودن، پروتئین و طعم خاصی به پخت و پز اضافه می کند.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خودتان پودر گوشت دامی درست کنید؟ ساخت آن خیلی گران نیست و می توان آن را مطابق با نیازهای شما تنظیم کرد. بیایید به یک نوع اصلی پودر گوشت نگاهی بیندازیم تا بتوانید طرز تهیه آن را ببینید. سپس می توانید مواد را با طعم دلخواه خود تطبیق دهید.

برای تهیه پودر گوشت به غذاساز و فر نیاز دارید. دستوری که به عنوان مثال در این مقاله استفاده شده است برای پودر گوشت خوک است.

اگر پودر را به درستی درست کنید و در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری شود، باید پنج سال ماندگاری داشته باشد.

پودر

شما ممکن است در نظر داشته باشید که دسته های یک وعده را در یک مهر و موم خلاء قرار دهید. سپس بسته های یک نفره را در ظرف بزرگتری قرار دهید تا در یخچال نگهداری شود.

اگر نمی توانید پودر گوشت را در یخچال نگهداری کنید، از مکانی خنک و تاریک به دور از نور خورشید و هر منبع گرمایی استفاده کنید. این کار به تازه ماندن پودر کمک می کند و از جمع شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند.

از آنجایی که پودر حاوی مواد نگهدارنده یا مواد ضد جوش مانند پودرهای گوشتی که به صورت تجاری خریداری می شود، نیست، پودر گوشت خانگی کمی جمع می شود. تکان دادن پودر قبل از استفاده به رفع توده کمک می کند.

اگر اغلب از پودر به عنوان منبع اصلی پروتئین یا به عنوان یک پروتئین جایگزین در رژیم غذایی خود استفاده می کنید، به احتمال زیاد نیاز دارید که مقدار بیشتری برای صرفه جویی در زمان بسازید تا زمانی که پودر گوشت تمام می شود، مقدار بیشتری از آن تهیه کنید.