استفاده از درب ضد سرقت خوب موجب کاهش مصرف انرژی های گرمایش می شود

هر روز اخبار دزدانی را می خوانیم که حتی به طبقه 4-5 برای دزدی بالا می روند. راه حل ایده آل زنگ هشدار درب و پنجره است.

آیا به زنگ هشدار نیاز دارید؟ اکنون قیمت رایگان خود را محاسبه کنید

استفاده از درب ضد سرقت خوب و پنجره حداقل حداقلی هستند که خانه شما را ایمن می کند. سارقان به طور فزاینده ای آموزش می بینند و بیشترین روش برای ورود به خانه ها پنجره ها، بالکن ها و درها هستند.

80 درصد از نفوذها از پنجره ها و در وهله دوم از درهایی که به داخل شکسته یا باز شده اند رخ می دهد. دزدگیر پنجره و درب ضدسرقت انواع و اندازه های مختلفی دارد: بصری، کوچک و با سنسورهای مغناطیسی. انتخاب بستگی به نوع دهانه و ساختار دارد.

سیستم هشدار مجهز به این سنسورها به شما امکان تشخیص باز شدن درها و پنجره ها را می دهد و سطوح حفاظت از خانه و محل کار شما را افزایش می دهد.

درب

پیشرفته ترین های موجود در بازار را انتخاب کنید که می توانند هر نوع ناهنجاری را تشخیص دهند و خطر نفوذ را پیش بینی کنند. بهترین ها قطعا سنسورهای مغناطیسی هستند، بیایید دریابیم که مزایای این نوع دستگاه چیست.

حسگرهای مغناطیسی به این صورت عمل می کنند: آهنربا روی لنگه در و تماس روی گیره ثابت است. این حسگرها میدان مغناطیسی ایجاد می کنند. هنگامی که پنجره یا در باز می شود، حلقه بسته شکسته می شود. به محض اینکه حسگر این وقفه را حس کرد، یک سیگنال هشدار ارسال می کند.

استفاده از درب ضدسرقت و پنجره بدون نیاز به سیم با سیستم ارتباط برقرار می کند. پیشرفته ترین کنتاکت های مغناطیسی از چراغ های LED کم مصرف برای نشان دادن باز یا بسته شدن استفاده می کنند.

Verisure سنسور شوک با لرزش سنج را به عنوان یکی از اجزای اصلی سیستم ارائه می دهد. این یک دستگاه با تکنولوژی بالا است که قادر به تشخیص موارد زیر است:

مزاحمان قبل از ورود به خانه شما، از خانواده شما محافظت می کنند. باز شدن چکش. دستکاری پیچ گوشتی یا اشیاء مشابه. هشدارهای کاذب ناشی از بد آب و هوا و ترافیک سنگین.