اجازه دادن به دانش آموزان برای آزمایش بر روی اسب

این نشان می دهد که اجازه دادن به دانش آموزان اسکاج قلاب بافی برای تبدیل شدن به دامپزشکان با اعتماد به نفس و شایسته ممکن است تحت تأثیر نوع تجربیات اولیه آنها با اسب ها باشد.

برای تقویت آموزش دانشجویان، شناسایی نوع فعالیت هایی که باید به دانشجویان دامپزشکی ارائه شود و مناسب ترین اسب ها برای این منظور مفید خواهد بود.

در محیط آموزشی دامپزشکی، ارکوپال جدید اسب ها برای طیف وسیعی از کلاس های عملی (به عنوان مثال، حمل و نقل حیوانات، بررسی لنگش، معاینه رکتال، معاینه و درمان دندانپزشکی) استفاده می شوند.

در آن دانش آموزان سطوح مختلفی اسب از تجربه اسب و اعتماد به نفس را با اسب نشان می دهند. اسب ها برای هر نوع کلاس آموزشی عملی بر اساس ویژگی های رفتاری و توانایی ظاهری آنها برای مقابله با استفاده از آنها انتخاب می شوند.

بنابراین، نوع و تعداد تعامل با دانشجویان علوم اسب و دامپزشکی احتمالاً بین حیوانات متفاوت است. خود این تعاملات دانش آموز و اسب نیز ممکن است به دلیل تفاوت در دانش رفتار اسب و تجربه اسب دانش آموزان ناسازگار باشد. شکست دانش‌آموزان در شناسایی صحیح نشانه‌های رفتاری اسب‌ها و دادن پاسخ مناسب در زمان مناسب ممکن است منجر به سردرگمی اسب شود. در نتیجه، اسب ها ممکن است رفتارهای تعارضی ایجاد کنند که ممکن است بر رفاه آنها تأثیر منفی بگذارد.

علیرغم استفاده گسترده اجاق گاز رومیزی دست دوم از اسب ها برای اهداف آموزشی در دانشگاه ها، اطلاعات بسیار کمی برای توصیف ماهیت و فراوانی این فعالیت ها در برنامه درسی علوم اسب و دامپزشکی در دسترس است. بنابراین هدف مطالعه حاضر توصیف و تعیین کمیت نوع و فراوانی استفاده از اسب‌های آموزشی در طول یک سال تحصیلی در یک دانشکده دامپزشکی در نیوزیلند بود.

  • منابع:
    1. Horses Used for Educational Purposes in New Zealand: A Descriptive Analysis of Their Use for Teaching
  • تبلیغات: 
    1. دستمال کاغذی های قابل باز یافت
    2. استفاده از بیل مکانیکی برای رفتن به کره ماه!
    3. چه چیزی خشم تمامی مردم جهان را بر افروخت
    4. گدایی کردن مردی با 10 میلیارد سرمایه